Zostałam nominowana do Liebster Blog Award! 💜


Witajcie kochani!

Bloguję już od jakiegoś czasu, jest to moja wielka pasja, gdyż wkładam w to całe swoje serce. Wiadomo, czasem zdarzają się chwile załamania, jednak w gruncie rzeczy kocham to robić i jestem pewna, że bloga będę prowadziła baaaaardzo długo! Jakiś czas temu zostałam nominowana do LBA. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, to zapraszam Was do przeczytania tego posta! 



Pewnie większość z Was wie na czym polega ta nominacja, jednak zdaję sobie sprawę, że są osoby, które moją słyszeć o tym po raz pierwszy.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w zamian za "dobrze wykonaną robotę". Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób( informujesz ich o tym) oraz zdajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaczku LBA.

Za tą nominację chciałabym bardzo podziękować Małgosi z bloga Małgosia na internecie. Bardzo mnie to ucieszyło, poczułam się bardzo doceniona! Jestem szczęśliwa, że komuś podoba się mój blog. Nie miałam też innego wyjścia niż odpowiedzieć na tą nominację.

Nie przedłużając chciałabym odpowiedzieć na 11 pytań, które dostałam od Małgosi. Kocham być pytana dlatego jest to dla mnie czysta przyjemność! Mam nadzieję, że dzięki temu będziecie się mogli czegoś o mnie dowiedzieć.


1. Jakie są Twoje największe marzenia?
Szczerze mówiąc to na chwile obecną sama nie wiem. Będąc jeszcze małym dzieckiem, prowadziłam listy, gdzie zapisywałam wszystkie swoje marzenia. Pamiętam, że było ich aż 58. Jeśli chodzi o teraźniejszość, to z dnia na dzień moje priorytety się zmieniają. Wiem, że jedynym z takich większych marzeń jest to, aby odnaleźć swoje szczęście. Nie ważne w jaki sposób, chciałabym aby moja przyszłość była jak najlepsza. Bardzo chciałabym też wyruszyć w podróż do Japonii, pasjonuję się kulturą Azjatycką, dlatego też myślę, że odwiedzenie tego kraju będzie czymś niesamowitym! Oczywistym jest to, że jako blogerka chciałabym się rozwijać, tworzyć coś niesamowitego i oryginalnego. Chciałabym aby mój blog osiągnął sukces, chociaż tak naprawdę to już się to stało. Mam jeszcze kilka mniejszych marzeń, jednak nie są "największe".


2. Dlaczego akurat taka nazwa?

To pytanie wyprzedziło jeden z postów, jaki dla Was szykowałam! Dużo osób zadaje mi to pytanie. Ecnelis.....
Właśnie, co to takiego oznacza? Najpierw podzielmy tą nazwę na pół. Ecne jest boginią mądrości w mitologi celtyckiej. W swoim życiu kieruję się wiedzą, staram się rozwijać. Na swoim blogu, również publikuję posty, które w jakiś sposób powinny wzbogacić waszą wiedzę. Lis jest lustrzanym odbiciem mądrości, jest chytry i sprytny. Wcale nie jestem taką osobą, chodziło mi o kontrast jaki w sobie posiadam. Jestem bardzo niezrozumiałą osobą, która ma hmm dwa oblicza. Dodatkowo naturalnie mam rudawo złote włosy i też całym sercem kocham to zwierze. Jeśli odwrócimy tą nazwę otrzymamy Silence. Co z języka Angielskiego oznacza "ciszę". Z reguły jestem dość spokojną oraz cichą osobą. Tak właśnie powstała moja nazwa bloga. 

3. Co Cię skłoniło do pisania bloga?
Zawsze coś pisałam, kocham tworzyć. Na początku blog ten miał być o moich opiniach na przeróżne tematy. Wyszło jak wyszło. Chciałam się dzielić z innymi swoimi pasjami, pokazywać cząstkę siebie. Wydawało mi się, że pisanie o życiu w Holandii też może być dość interesujące dla wielu osób. Pisanie pomaga mi się uspokoić, poprawić moje samopoczucie. 

4. Dotkliwa porażka?
Hmm ludzie nie lubią pisać o swoich problemach oraz niepowodzeniach. Kłamstwem będzie stwierdzenie, iż nie miało się porażki. Nie jestem inna, również posiadam na swoim koncie słoik niepowodzeń. Teraz chciałabym napisać o czymś, co w znaczący sposób mnie zmieniło, jednak zdaję sobie sprawę, że przez to ten post byłby definitywnie za długi, gdyż przewiduję na niego osobną notkę.
W skrócie mogę Wam powiedzieć, że moją największą porażką było stracenie własnej osobowości. Sama nie wiedziałam kim jestem...

5. Miejsce, które chciałbyś odwiedzić.






















Tak jak już wspominałam bardzo chciałbym odwiedzić Azję, 
to zupełnie inna kultura. Jest wyjątkowa, ma wiele wspaniałych tradycji. Poza tym chciałabym pojechać do Nowego Jorku oraz Paryżu. Co do Paryża... rodzice obiecali mi, że jak będzie cieplej to tam pojedziemy. Więc mam nadzieję, że już niedługo się tam pojawię!

6. Najważniejsze miejsce w twoim pokoju.
Najważniejszym miejscem w moim pokoju jest łóżko. Szczerze mówiąc, siedzę w nim dniami i nocami. Jest wygodne, otula mnie swym ciepłem. Chyba tylko tutaj czuję się bezpiecznie, mam wrażenie, że nic mi się nie stanie.

7. Która cecha w tobie najbardziej cię denerwuje?
Ojej, tutaj mogłabym pisać godzinami. Jest wiele cech, które mnie irytują, ale zdaję sobie sprawę, że nikt nie jest idealny. Ja wolę być nieidealną SOBĄ, niż idealną a zarazem zatraconą osobą. Najbardziej nie lubię w sobie tego, że mam słomiany zapał, szybko się wszystkim nudzę. 


8. Gdybyś miała jednym zdaniem opisać swoje blogowanie to....
Moje blogowanie jest moim małym magicznym wyzwaniem, dzięki któremu odkrywam swoje możliwości.

9. Czy uważasz, że pieniądze dają szczęście?
Tak! Kłamałabym mówiąc, że jest inaczej. Są dużo ważniejsze wartości w życiu owszem, jednak jak zapewnisz swojej rodzinie dobry byt skoro cały czas czegoś potrzeba, a Ty nie masz na to pieniędzy? Nie chodzi mi tu o pływanie w złotych monetach... Nie jestem też materialistką, jednak trzeba być realistą, nie oszukujmy się. Każdy wie jak funkcjonuje nasz świat.


10. Dostajesz ekstra kieszonkowe- co kupujesz?
Gdyby się to zdarzyło, to odłożyłabym te pieniądze. Mam niestety problem z oszczędzaniem, zawsze gdy coś dostanę to muszę to wydać. Jednak teraz mam ogromny cel! Jest to porządna lustrzanka. Tak jak już mówiłam, chcę się rozwijać. Obecna jakoś zdjęć na blogu jest moim zdaniem dobra, jednak mam zamiar dodawać dużo zdjęć w plenerze oraz myślę nad czy może zacząć nagrywać na YouTube.


11. Rzecz, której chciałaś się nauczyć ale bezskutecznie.
Jest to nauka języka Japońskiego. Podchodziłam do tego wiele razy, miałam zamiar nawet zapisać się na jakiś kurs. Drukowałam alfabety, prowadziłam zeszyt. Jednak prawda jest taka, że zabrakło mi mobilizacji. Z pewnością byłbym bardziej wytrwała gdybym zapisała się na ten kurs. Mam jednak nadzieję, że kiedyś się nauczę tego pięknego języka.

Odpowiadanie na te pytania były dla mnie ogromną przyjemnością! 

Oto 11 osób, które zostały przeze mnie nominowane:
💗 Blog Mirella-view
💗 Darriska
💗 Asami Nach
💗 Wersquu
💗 Agassymi
💗 Lamy to cwaniaczki
💗 Kanooshi
💗 MalcziBlog
💗 Pasje Weroniki
💗 Atelier Aiko
💗 My dreams.

Moje pytania to:
1. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
2. Czy zostałaś kiedyś obrażona w internecie? Jeśli tak to jaka była Twoja reakcja?
3. Czy Twoi znajomi bądź rodzina wiedzą o Twojej działalności w internecie?
4. Jaki jest Twój największy sukces dotyczący bloga?
5. W jaki sposób czerpiesz inspiracje na swoje posty?
6. O czym nie odważyłabyś się nigdy napisać na blogu?
7. Jak bardzo blogowanie zmieniło Twój tryb życia?
8. Jaki jest Twój cel w prowadzaniu własnego bloga?
9. Jaka jest Twoja największa pasja?
10. Czy myślałaś kiedyś o tym, aby porzucić bloga?
11. Zdarzyła Ci się przerwa od bloga, jeśli tak to na jak długo?

Mam nadzieję, że osoby, które nominowałam podejmą się odpowiedzenia na moje pytania. Jeśli nie macie takiej ochoty, to do niczego nie zmuszam!

60 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie odpowiedziałaś na wszystkie pytania :)
    Gratulacje!

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie każde LBA ;) super że dodałaś również pare fotek
    >> Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe pochodzenie nazwy bloga :) dość pomysłowe :) również lubię lisy ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, pieniądz to cudowna sprawa, nie ma co się tłumaczyć :D Bo czym on tak naprawdę jest, jak nie owocem naszych prac? Gdy wyrzeźbię coś, a potem to sprzedam to ten pieniądz jest w pewnym sensie moją "rzeźbą", tylko w innej formie, dzięki której mogę kupić coś wszędzie; w końcu rzeźba nie każdemu jest potrzebna. Pieniądze to nasza ciężka praca, należy więc je szanować, a uwielbianie ich nie jest niczym złym. Przeciwnie: to może być wyraz dumy z tego, co robimy :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi! Japonia to fajny kraj :) Ja też chciałabym odnaleźć swoje szczęście ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  6. No to prawdziwego powodzenia z tym japońskim! :))
    Dzięki za nominazję! Z przyczyny takiej, że mój blog niezbyt pasuje do charakteru LBA, pozwolę sobię odpowiedzieć na pytania tutaj.
    1. Blog miał być moją pierwszą działalnością dot. rysowania i malowania. Dopiero po roku zdecydowałam się założyć Atelierowego fanpejdża, później na dokładkę doszedł Youtube i Instagram.
    2. Nie przypominam sobie takiej sytuacji, ale pamiętam jeden wybitnie arogancki przypadek, który musiał się naprawdę napracować, jedynie by zareklamować siebie i swojego bloga.
    3. Wiedzą, wiedzą.
    4. Około 12,400 wyświetleń w ciągu półtora roku.
    5. To co namaluję, to wstawiam. Zawsze dorzucę jakiś tam opis, ale mam świadomość, że obserwatorzy w większości przychodzą tu tylko na obrazki.
    6. Na Atelier nie napisałabym o swoich sprawach prywatnych, ledwie co wspominam o swoich urodzinach. Wydaje mi się, że to nie jest blog na takie emocje.
    7. Jak już wspomniałam, kiedyś blog był moim jedynym kontaktem z artystycznym światem. Przed tym, jak zaczęłam uczęszczać w wielu grupach rysunkowych na Facebooku, po raz pierwszy komunikowałam się z innymi i odwiedzałam ich blogi. Myślę, że nauczyłam się więcej o ludziach. Również trochę HTML'owania, ale to z innej beczki :)
    8. Kiedyś wypromowanie się. Teraz blog stanowi jakby główny człon wszystkich innych działalności na różnych portalach i mediach - dowód na to, że nie wzięłam się znikąd.
    9. Oprócz malowania, od przedszkola w moim sercu gra Japonia - zarówno jej kultura, jak i codzienność, historia, geografia, obyczaje. W wieku 5 lat oglądałam atlas świata i - pyk - od tamtego momentu jakoś z tym żyję. Jedyny temat, na który potrafię się rozgadać.
    10. Nigdy nie porzucić. Nawet jeślibym zwiększyła swoją pracę na YT, Atelier zawsze ze mną pozostanie.
    11. Miałam takie momenty, kiedy kompletnie w pisaniu byłam noga, ale raczej nie tak, żeby oficjalnie powiadamiać wszystkich o przerwie, a potem szlachetnie powrócić. Nie jestem tak zajęta, żeby odetchnąć od bloga, pomimo planów nie udaje mi się pisać postów systematycznie. Jak mam, to wrzucam.
    Na początku myślałam, że blog artystyczny pisze się tak samo jak wszystkie inne blogi, ale po dopiero po 1,5 roku przekonałam się, że tak się nie da.
    To chyba wszystko. Pozdrówka! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow.. świetnie wymyśliłaś tą nazwę.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podobało jak odpowiadałas na te pytania^^ sama bym chciała kiedyś być nominowana

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać odpowiedzi na pytania tym bardziej gdy są one mądrze i w ciekawy sposób napisane :). Napisałaś że straciłaś osobowość, pamiętaj kochana, że żeby coś zdobyć trzeba coś stracić i na pewno niedługo znajdziesz lepszą wersję siebie :) Mam nadzieję, że uda Ci się odwiedzić w przyszłości Azję, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyrzucanie z siebie przykrych rzeczy przynosi ulgę, potrzebne jest ae są też i inne formy ważne by o to dbać i nie dusić w sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje posty są świetne :) cudowny wygląd bloga !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post i wygląd bloga jest cudowny. Będę wpadać częściej. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Boziu, coraz super zmienia się Twój wygląd bloga! Oby tak dalej, a jeżeli chodzi o sam post na prawdę super!
    Sama interesuję się Azją więc rozumiem Twoją chęć odwiedzenia jej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie odpowiedziałaś na wszystkie pytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe odpowiedzi, dobrze jest dowiedzieć się coś więcej
    ja już tyle razy miałam Liebster, że już nie przyjmuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie jest przez takie wyzwania dowiedzieć się czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś na swoim poprzednim blogu byłam nominowana do LBA. Ciekawy pomysł na wzajemne promowanie się.Cieszę się, że nie odpowiedziałaś na pytanie jednym wyrazem czy zdaniem. Z pisaniem mam dokładnie tak samo jak ty. Odkąd pamiętam zawsze pisałam i robię to w dalszym ciągu.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia z japońskim! Ważne żeby się nie poddawać! :)
    Z punktem 6 zgadzam się z Tobą całkowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Cieszę się, że zostałaś nominowana, można sie dzieku temu wiecej o Tobie dowiedzieć! <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  20. Inicjatywa fajna bo daje możliwość poznania blogera. Super odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi. Kiedyś też nie potrafiłam odkładać pieniędzy ale z czasem jakoś przyszło to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy post <3 Gratuluje nominacji :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe odpowiedzi!
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie odpowiedzi można się wtedy wiele dowiedzieć :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię czytać tego typu posty :)
    Chodź niewiem dlaczego sama w tej akcji nie biorę udziału, może brak czasu?
    Świetne odpowiedzi sama chciała bym odwiedzić Azję.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne odpowiedzi! ja mialam 2 nominacje w zeszłym roku ,a w tym to zobaczymy hehe

    OdpowiedzUsuń
  27. wyrzucanie z siebie przykrych rzeczy przynosi ulgę, potrzebne jest ae są też i inne formy ważne by o to dbać i nie dusić w sobie

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne odpowiedzi kochana! robilam kiedy LBA na swoim blogu :D


    buziaki! :* nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super odpowiedzi. Kiedyś także robiłam LBA.

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne takie wyzwanie, można cos isę dowiedzieć o blogerce innego niż tylko to o czym pisze na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje nominacji. Pytania czasami powalaja z nog ale fajnych udzielilas odpowiedzi ✌

    OdpowiedzUsuń
  32. Blog strasznie przykuwa uwagę swoim wyglądem - jest piękny! I bardzo dobrze prowadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post. :)
    Jest to ciekawy pomysł na wpis. :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi. https://optymistycznakobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaskoczyłaś mnie znaczeniem swojej nazwy.. az mi głupio, ze moja jest taka totalnie bez znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. GRATULUJĘ NOMINACJI! Powodzenia z japońskim :)
    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back ;)
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  37. Bez motywacji ciężko o samodzielną naukę języka, sama walczę z norweskim :D Czekam na kolejny wpis :3 Zwłaszcza o życiu w Holandii ^_^

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje nominacji, ciekawe odpowiedzi :)
    Wycieczka do Azji, na pewno jest ciekawym przeżyciem, powodzenia w spełnianiu marzeń.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulację nominacji! Bardzo ciekawe odpowiedzi, większość zgadza się z moimi :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też okropnie chciałabym polecieć do Azji ^^
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  42. super Cię poznać bliżej :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze zastanawiała mnie nazwa twojego bloga i w końcu wiem, co oznacza :D
    Jest bardzo oryginalna! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny wygląd bloga , piszesz super :)! Będę częściej zaglądać.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Sądzę, że to fajna zabawa. Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy :)
    Również niestety muszę się zgodzić, że pieniądze dają szczęście :/ No i powodzenia w nauce Japońskiego :) Może kiedyś się uda go nauczyć!
    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy pomysł z tą nazwą na bloga! Myślę, że każdy ma różne oblicza ;) Alfabety z Azji, te które wyglądają jak obrazki, a nie literki, na pewno nie są łatwą sprawą do nauki. Ja zawsze podziwiam to, że Azjaci bardzo często mają w sobie tak wielką motywację, że szybko potrafią nauczyć się jakiego tylko chcą języka :)
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. swietne odpowiedzi, gratuluje Kochana nominacji <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią ;*
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsuń
  48. lubie te wszystkie nominacje. zawsze mozna sie z nich wiele ciekawego dowiedziec. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przykro mi to mówić, ale czeka cię kolejna dawka pytań :3
    Mrehrehrehrehre ♥

    Pozdrawiam
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  50. swietne odpowiedzi kochana- gratuluje ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zabawa z tym nominowaniem:) Moim marzeniem jest także wyjechać do Azji!:) Wierzę, że kiedyś się spełni zarówno w moim przypadku jak i w Twoim:)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nawet nie wiedziałam, że istnieje taka nominacja. Muszę się jeszcze wiele nauczyć, haha
    https://jolielifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje

    Your blog was shared on my blog The Blogs Showcase and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).
    Link to this shared : http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/ecnelis-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulację! Co powiesz na wspólną obserwację? Zostawiam follow i zapraszam również do mnie, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam xoxo
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Great post!!Your opinion is interesting!!I agree with you!

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy