Profesjonalna mini sesja zdjęciowa- marzenie z dzieciństwa spełnione! (cosplay Momoi Satsuki)


Witajcie kochani!

Zawsze marzyłam o tym aby uczestniczyć w sesji zdjęciowej. W końcu udało mi się spełnić ten cel! W dodatku moja stylizacja to cosplay, nad którym ciężko pracowałam. Jeśli jesteście ciekawi jak bawiłam się na sesji zapraszam do dalszego czytania! :)





Od dziecka interesowałam się modą, oglądałam programy gdzie piękne dziewczyny chodziły po wybiegach, uczestniczyły w sesjach zdjęciowych. Bardzo podobał mi się ten świat. Postanowiłam sobie, że za wszelką cenę ja też kiedyś zrobię sobie profesjonalne zdjęcia. Bo przecież życie jest po to aby spełniać swoje marzenia, prawda? 


Jak to się zaczęło

Kilka dni temu pisałam relacje pierwszego konwentu, na który udało mi się pojechać- klik. Organizatorzy tego wydarzenia stworzyli specjalną grupę dla osób, które zamierzały się na niego wybrać. Dołączyłam do niej z ciekawości, aby mieć jakieś ogólne pojecie czego mogę się spodziewać. Pewnego dnia podczas dosyć intensywnego przeglądania postów trafiłam na pewien wpis. Napisała go pewna dziewczyna, zapytała się czy są jakieś osoby, które zechciałyby wziąć udział w sesji zdjęciowej. Gdy to przeczytałam od razu stwierdziłam, że muszę się zgłosić. Przecież to świetna okazja, w dodatku na sesji, byłabym w swoim cosplay'u. Miałam wrażenie, że będzie to idealna pamiątka. Napisałam do Pani fotograf, ustaliłyśmy wszystkie szczegóły. Opisałam jej postać, w którą będę się wcielać, po to aby mniej więcej wiedziała jak ustawić aparat oraz gdzie będzie się rozgrywać sesja.


No i nadszedł czas sesji!

Około godziny 14 poszłam pod umówione miejsce. Było tam kilka innych osób, które również miały wziąć w niej udział. Bardzo się stresowałam, bo przecież nie miałam żadnego doświadczenia w takiej "branży". Tak bardzo się zestresowałam, że nie zwróciłam uwagi na stan mojej peruki, która w dość wyraźny sposób poplątała się. Niestety, długie peruki tak mają. Ale czego można spodziewać się po 5 godzinach chodzenia, przedzierania się pośród ludzi? Na całe szczęście mój makijaż wyglądał świetnie i nie wymagał żadnych poprawek. 
Przyszła Pani fotograf ze swoją ekipą, wyszliśmy z hali. Okazało się, że miejsce, które zostało wybrane na sesje to okolice budynku, który przypominał mi świat Minecraft'a. Chociaż nie przepadam za tą grą to charakterystyczne "kostki" pozostały w pamięci. Na miejscu okazało się, że jest kilka fotografów, a wszystko było spowodowane tym, że było dość wiele osób, które zgłosiły się do sesji. Zostałam przydzielona do grupy, gdzie osoby były przebrane w bardziej "uroczym" stylu. 
Okazało się, że będę fotografowana jako druga osoba, więc miałam trochę czasu aby ochłonąć i zastanowić się nad pozami lub mimiką twarzy. Kompletnie nie wiedziałam od czego zacząć. W końcu nadeszła moja kolej. Dostałam kilka wskazówek od fotografki i zaczęło się. Kilka pierwszych ujęć trzęsłam się, jednak po jakimś czasie zaczęło mi to sprawiać przyjemność. Cała sesja zleciała mi tak szybko. Bawiłam się tak świetnie! Jestem bardzo szczęśliwa, że się zgłosiłam. Zdjęcia zostały wykonane przez Citrus Cosplay & Photgraphy




Peruka: Aliexpress

Sweterek: Forever21

Koszula: Aliexpress

Kokardka:
wykonanie własne

Spódnica: Aliexpress

Podkolanówki: Wibra

Buty: Converse







Jak podobają Wam się zdjęcia? Robiliście kiedyś jakiś cosplay? Chcielibyście aby na moim blogu pojawiło się więcej sesji?
Ps. Niedawno zauważyłam, że mój blog obserwuje aż 100 osób, jestem taka szczęśliwa, dziękuję z całego serca! Co powiecie na rozdanie z tej okazji? :)

41 komentarze:

  1. Widać, że był to dzień pełen ekscytacji! Super wypadło ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w sesji zdjęciowej. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. bardzo fajne zdjęcia, super pomysł na realizację marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem musisz jeszcze popracować nad estetyką, przekazem i ogólnie fotografią. Póki co zdjęcia są naprawdę przeciętne. Powodzenia. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, szczerze mówiąc to pierwszy raz w życiu miałam robione zdjęcia to też nie miałam pojęcia jak się zachować, a stres robił swoje. Nie oczekuję po sobie zostania fotomodelką, dlatego też chodziło mi po prostu o "ładne zdjęcia". Ale muszę przyznać, że Twoje rady z pewnością przydadzą się na przyszłość, dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się kolorowe brwi! Na prawdę świetny pomysł! Sama często stresuje się przed obiektywem i nie wiem jak się zachowywać. Z czasem będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To miłe :) To prawda... jeszcze jak się pozuje przed kompletnie obcą osobą, gdzie trzeba się porozumiewać w innym języku to jeszcze bardziej stres daje popalić. Mam też taką nadzieję!

      Usuń
  5. świetny post! widać, że to sprawia Ci dużą radość ;) oby więcej takich sesji ;* pozdrawiam ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja :) powodzenia w spełnianiu reszty marzeń i celów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, że w czymś takim mogłas uczestniczyć :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd odeszłam od fandomu nie widziałam na oczy zandego bloga związanego z cosplayem. Ciesze sie, ze ci sie podoba i ze spełniasz marzenia! To najważniejsze 😉
    Nekoworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam właśnie z tym problem, gdy szukałam blogów. Dziękuję bardzo, cieszę się, że miałam taką szansę <3

      Usuń
  9. widać ze sie świetnie sie sprawdziłas!
    super blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie Pani fotograf (z całym szacunkiem) zawaliła. Moim zdaniem korzystniej wyglądałabyś w pozycji stojącej, być może z jakimś rekwizytem. Tło nie jest nadzwyczajne (to przecież zwykła trawa :c), chociaż nie było by takie złe gdyby było rozmyte.
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to zdjęcia w pozycji stojącej były również zrobione, ale niestety nie miałam do nich wglądu. Miałam nadzieję, że faktycznie miejsce będzie trochę inne. Ale w sumie czego mogłam się spodziewać, gdyby była to indywidualna sesja myślę, że wyszłoby nieco inaczej. Mimo wszystko jestem zadowolona, ponieważ bardzo dobrze spędziłam ten czas, dzięki temu mam większe rozeznanie w temacie.

      Usuń
  11. Wow!! Jestem pod mega wrażeniem i mam nadzieję, że będę mogła ujrzeć więcej tego typu sesji na Twoim blogiem. Strasznie spodobała mi się ta tematyka. Ogromne, ogromne gratulacje!! Kocham tą stylizację <3
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/max-benjamin-moja-opinia-po-duzszym.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny cosplay:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, że włożyłaś całe serducho w tą sesje i długo na nią czekałaś :) wyszła niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cały dzień siedziałam jak na szpilkach, dziękuję Ci ogromnie :)

      Usuń
  14. Bardzo się cieszę, że spełniłaś marzenie! ;3 Zdjęcia super :)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sesja ;) super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję sesji ,cudownie spełniać swoje marzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. taka sesja to marzenie każdego blogera! gratuluje!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się, że udało Ci się spełnić marzenie! :) bardzo ciekawe ubranie :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia i świetny cosplay ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sesja!! I gratuluje aż 100 obserwatorów!
    Pozdrawiam i buziaki
    laurenpachnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku świetna sesja! Zdjęcia wyszły świetnie i mega uroczo *.* Cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie i mam nadzieję, że pojawi się tu jeszcze dużo Twoich sesji ^^
    Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  22. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie, że są tacy ludzie. Uwielbiam fotografów, cosplay i ludzi z pasją. Idziesz w bardzo dobrym kierunku, cieszę się twoim szczęście, z profesjonalnej sesji. Robiłam kiedyś cosplay, jednak efektami nigdzie się nie dzieliłam. Może jeszcze kiedyś jakiś zrobię, jednak na razie skupiam się głównie na stylizacjach.

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog i ciekawy post :) obserwuje i bede wpadać częściej. Jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie i intrygująco wygląda ta sesja. Szkoda, że nie ma więcej zdjęć :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie sesje na konach to nic nadzwyczajnego szczerze mówiąc ;) Jak ktoś tylko chce i uważnie czyta ogłoszenia to bez problemu na jakąś się załapie. Wiem, bo sama te ogłoszenia wrzucam (a potem pluje sobie w brodę, bo cudowni cosplayerzy postanawiają olać fotografa który ZA DARMO chce im zrobić zdjęcia...niestety, to standard).
    Same zdjęcia - bardzo zwyczajne szczerze mówiąc ;P Ot, jestem sobie osobą z aparatem i popstrykam kospleje bo fajnie tak nie? Przede wszystkim nie robiłabym zdjęć z góry i w takim przygarbieniu modela: "brzuszek" potrafi wtedy wyjść nawet, gdy go nie ma, a to nie wygląda zbyt ładnie ;/

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy