#02 O tym co mnie denerwuje- Trendy, a gust muzyczny. Czyli słów kilka o koszulkowych wtopach


Witajcie moi mili!

Pewnie interesujecie się nieco modą i wiecie, że obecnie na topie są koszulki z nadrukami rockowych zespołów. Noszą je teraz wszyscy, co z tego, że nie znasz ani jednej piosenki zespołu, który masz na swojej bluzce. Ważne, że jest cool, prawda? Jeśli jesteś ciekawy co mam do powiedzenia na ten temat, zapraszam do przeczytania postu! 


Pomimo mojej z pozoru tolerancyjnej natury, która przymyka oko na różne dziwactwa ze strony świata ( może dlatego, że sama jest dziwakiem? ) nie jestem w stanie znieść kilku rzeczy. Cieszę się, że pisze o tym posty, jest to fajny pomysł aby sprawdzić, czy Wasze zdania różnią się od moich czy jednak macie podobne opinie. 

Świat mody rządzi się swoimi prawami, projektanci wciąż to wymyślają nowe trendy, którymi ludzie będą się zachwycać przez kolejne miesiące. Ale czy to naprawdę tak powinno wyglądać?
Będąc trochę młodsza interesowałam się modą, to hobby było tak intensywne, że nie mogłam przeżyć, gdy nie miałam czegoś co było akurat na topie. Stało się to lekko moją obsesją. Jednak szybko otrzepałam się i stwierdziłam, że tak nie powinno być. Bo to jest....NUDNE! Ubiór powinien pokazywać jaki jest człowiek w środku, ukazywać jego zmaterializowaną osobowość, duszę. Skoro każdy ubiera się modnie, to w takim razie czy wszyscy są tacy sami? Coraz to częściej widzę w szkole grupki dziewczyn wyglądających od stóp do głów tak samo, można pomyśleć, że to jedna i ta sama osoba w różnych formach. To nie jest ciekawe do oglądania. Jestem osobą, która uwielbia inność. Staram się propagować oryginalność, bycie sobą własnie poprzez mój inny wygląd.


Strony o modzie apelują ,, Gorący hit tego sezonu- koszulki z nadrukami zespołów! Totalny Must Have''. Gdy to zobaczyłam od razu zainteresowałam się tematem. W sumie aż się zaskoczyłam, że w obecnym sezonie jest tak wiele ubrań w modzie, które posiadam od bardzo dawna. No cóż, moja oryginalność już przestaje być taka indywidualna i niesamowita- niestety. Ten fakt nie przeszkadza mi sam w sobie. To całkiem ciekawe. Jednak zjawisko, które zaraz opisze rozśmieszyło mnie całkowicie.

Chodzę do klasy z osobami z różnych państw zarówno jak w różnym przedziale wiekowym od lat 12 do 19. Co jest przybijające no ale nie mi to oceniać. Raczej staram się rozmawiać ze wszystkimi, ponieważ nie lubię sobie robić wrogów. Dlatego też ludzie wiedzą oraz zauważają, że gustuję raczej w tych cięższych brzmieniach.
Pewnego dnia, pewna dwunastolatka przyszła w koszulce z NIRVANY. Jest to taki typ osoby, która ponad wszystko podąża za modą, swoją drogą słuchając popu, oraz różnych komercyjnych utworów. Podeszła do mnie z pytaniem- ,, Podoba Ci się moja koszulka? Kupiłam ją bo wiem, że jest teraz modna''. Byłam dość zaskoczona tym pytaniem, sama przyznała się do "błędu" jaki popełniła. Zapytałam się czy słyszała kiedyś jakąś piosenkę owego zespołu. Oczywiście ku moim przypuszczeniom odparła, że nigdy o nim nie słyszała. 


Tak to właśnie jest, kupujemy bo modne, ale nie wiemy co kupujemy. Bo inni to mają. Robimy z siebie trochę takich ,,głupków'', bo jak będziemy wyglądać w oczach osób, które rzeczywiście słuchają dany zespół i są wiernymi fanami. Zastanówmy się co jest dla nas ważne...



Co do mnie, może wydać się to Wam hipokryzją ponieważ nie mam owej koszulki, a to tylko dlatego, że nie jestem fanką żadnego zespołu. Jestem osobą, która słucha tylko i wyłącznie muzyki. Nie wgłębia się w to kim są osoby, które daną muzykę tworzą. Ponieważ to muzyka jest dla mnie najważniejsza. Dlatego też nie mam potrzeby uwydatniania swoich gustów muzycznych na koszulkach. Może z czasem się to zmieni...na chwile obecna nie mam pojęcia. 

Jeśli jednak słuchasz danego zespołu i nosisz taką koszulkę, powinieneś być dumny ze swojego gustu :) Zaznaczam, że nie chcę nikogo urazić. Jednak czy naprawdę chcecie pokazać swoje zaślepienie modą, to że nie zwracacie uwagi jaki przekaz to za sobą niesie?  To moja subiektywna opinia, noście co wam się podoba, bawcie się ubiorem, wyrażajcie siebie moi drodzy, bo od tego właśnie są ubrania!




Tym oto radosnym akcentem kończę ten post. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na ten temat. Koniecznie podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach! Do zobaczenia w kolejnym poście :)




45 komentarze:

  1. Ja szczerze, nie cierpię takich koszulek, wgl nie lubię takiej muzyki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak to świat jest dziwny bo mam takie same zdanie jak Ty.😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, piąteczka w takim razie :D
      Dziękuję bardzo :3

      Usuń
  3. Ja uważam to samo :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie koszulki, mimo że osobiście żadnej nie mam, ponieważ nie jestem fanką żadnego zespołu ;) Ale świetnie się prezentują w różnych stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam tak samo, często spotykam osoby, które nie znają zespołu a noszą koszilki z ich logo.
    Moda jest według mnie czymś głupim, ponieważ nic nie świadczy o nas to że mamy modne ubrania a dla niektórych ludzi modne ubrania to must have.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Dlatego najlepiej nosić to w czym można się dobrze czuć. Takie ślepe podążanie za modą faktycznie nie jest dobrym wyjściem :<

      Usuń
  6. Jakby ogólnie przejść się po galerii to raczej wszyscy są tacy sami, nijacy :/
    Dlatego wolę zakładać rzeczy, które pokazują moją inność i nie wpasowują mnie do reszty ^^

    Zapraszam!
    Gabrielle♣

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze dziwiły mnie przypadki, kiedy jakaś osoba nigdy nie słyszała o np. Nirvanie, no kurde, jak to jest możliwe? Uważam, że takie ślepie podążanie za modą jest głupie, no ale wątpię, by udało mi się zmienić kiedykolwiek cudzą mentalność.
    Obserwuję! ♡

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za taką muzyką ani takim ubiorem ale post na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie takie koszulki ładnie wyglądają, ale co jeśli np. fan Nirvany zobaczy i zapyta Cię " jaką najbardziej lubisz piosenkę?" Co odpowiesz "nwm?" bez sensu, od razu Cię wyśmieje albo z hejtuje. No ale nie mi zaglądać w szafy innym ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze powiedziawszy to staram się nie ingerować w to, co noszą inne osoby, ale faktycznie- ubieranie koszulek zespołów nie znając ani jednej piosenki jest dość słabe :) na rynku dostępnych jest tyle różnych wzorów ubrań, że te z zespołami można zostawić w spokoju- dla fanów konkretnej muzyki :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to nic innego jak podążania ślepo za modą :)

    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, jak dla mnie to strasznie słabe jest to noszenie koszulek zespołów, których się nie słucha i przede wszystkim , nie zna się kawałków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również tak uważam!

    http://modeboyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest bardzo bez sensu, jesli ktos dumnie nosi sie z koszulka np ramones, nieznajac zadnej piosenki tego zespolu ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja już i to z ogromna checia!


    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten styl kompletnie nie przemawia do mnie ale wiem, że niektórym to odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam nie lubię jak ktoś ma koszulkę z zespołem, którego nawet nie zna ;D Obserwuję :)
    Mogłabyś poklikać Tutaj ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam tak samo jako ty :)
    Post napisany świetnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech każdy nosi co chce, ale bardzo denerwuje mnie to, że nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, co jest na koszulce, a jak ktoś zada mu "niewygodne pytanie" nie ma pojęcia, co na nie odpowiedzieć :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie strasznie denerwuje gdy ktoś nosi takie koszulki nie mając pojęcia co to za zespół i nie znając nawet jednej piosenki...
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie nosze takich koszulek bo nie interesują mnie takie zespoły i nie powinno sie ich nosić tylko dlatego że są modne, ciekawy post :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Noszę takie koszulki, ale przeważnie dlatego że jestem zafiksowana na punkcie danego zespołu xD to trochę przykre, że niektórzy podążają ślepo za modą nie będąc do końca świadomi co noszą :(
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Noszę takie koszulki, ale przeważnie dlatego że jestem zafiksowana na punkcie danego zespołu xD to trochę przykre, że niektórzy podążają ślepo za modą nie będąc do końca świadomi co noszą :(
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. moda a styl to całkowicie co innego. ubieram to co chcę co lubie i co mi sie podoba, niezaleznie od tego czy jest modne czy tez nie^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie noszę koszulek z zespołami których nie lubię, nie podążam ślepo za modą. Smutno mi, kiedy widzę ludzi ubierających się w nie tylko dla szpanu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja noszę takie koszulki ale tylko zespołów które słucham jak Nirvana czy ACDC. Muszę przyzna, że trochę denerwuje mnie ta moda, szczególnie gdy ktoś nie wie nawet jakiego zespołu bluzkę nosi. Pozdrawiam ^^
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonale wyraziłaś to w tym wpisie. Pokazałaś, że w naszym młodym społeczeństwie występuje coraz większa grupa 'fashion victims', co wcale nie jest zabawne. To wskazuje na fakt, jak łatwo sterować umysłami młodych ludzi, tak, by nosili oni coś, o czym nie mają pojęcia... to swego rodzaju cios w stronę fanów danego zespołu, ponieważ postawa 'fashion victims' ubliża im nieznajomością i bezkrytycznym podejściem do prezentowanej przez siebie postawy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://karinmarschall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie to ujelas, fajny wpis :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez tak mysle ubiór powinien reprezentować nas nasza dusze szkoda ze niektórzy ludzie tego nie tolerują
    Julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpis bardzo ciekawy. Ja w swojej szkole też zauważyłam że większość osób nosi koszulki z nadrukami zespołów, których nigdy nie słuchały. Z tym, że powinniśmy bawić się ubiorem zgadzam się w pełni sama eksperymentuje z odbiorem ubrań i wiem ile to czasem może sprawić frajdy. Wracając do postu, bardzo mi się spodobał i oby było więcej tak dobrych na twoim blogu.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam nawet znajomych, którzy noszą koszulki z logami zespołów a nawet ich nie znają, ale noszą je "bo są ładne"...
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszulki są fajne, ale zgadzam się z Tobą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fakt, te koszulki były kiedyś oryginalne, każdy przyciął sobie rękawki, kołnierzyk i dół koszulki i BYŁO DOBRZE. Oryginalnie. Każdy ubierał takie koszulki na swój sposób, a teraz takie Nirvanowskie i BMTHowskie (o ile tak mogę napisać) koszulki nosi się bo są modne. Bez sensu, takie podążanie za tłumem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chiny są bardzo nowoczesne, nie raz daleko bardziej niż Europa ;)
    Tylko tam też moda jest bardzo ważna, z jakiegoś powodu Chińczycy uwielbiają tshirty z angielskimi napisami, nawet jeśli nie zawsze rozumieją co jest napisane. Chyba już lepiej nosić koszulkę z nazwą nieznanego sobie zespołu niż to https://www.facebook.com/livinginchinaironically/photos/a.1522304564748133.1073741828.1522297268082196/1688295051482416/?type=3&theater :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze powiedziane. Ja również uważam, że jak już ktoś nosi koszulkę danego zespołu, powinien znać ten zespół a nie nosić "bo modne". Moda zaczyna coraz bardziej ludzi oślepiać, niedługo będziemy nosic worki na śmieci jako najmodniejsze t-shirty sezonu...bo MODNE.
    Dobry wpis ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mnie wkurza, gdy ludzie nie znający nawet jednej piosenki jakiegoś zespołu, zakładają ich koszulkę. Niby nie ma w tym nic złego - w końcu to tylko ubranie. Jednak żeby nosić zespołówkę, bo jest modna? No coś tu nie halo.

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, masz w swoim wpisie całkowitą rację. Swoją drogą, na kilometr widać, kto nosi koszulkę z nadrukiem zespołu i faktycznie jest jego miłośnikiem, a kto nosi, bo to po prostu teraz jest na topie. Każdy zespół lub epoka w muzyce ma swój charakterystyczny styl, niepowtarzalny, który widać u jego fanów nawet, jeśli od rozwiązania danej grupy minęły całe lata. Osobiście mam swój ukochany zespół, którego piosenki towarzyszą mi od lat, ale jeszcze nie zdecydowałam się na zakup ich koszulki...może kiedyś przyjdzie taki dzień...:)


    Życzę Ci magicznego dnia,
    http://kobieta-czarujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak tak, w końcu ktos to napisał! To dopiero pierwsza notka, którą przeczytałam na twoim blogu ale coś czuję, że będę u Ciebie częstym gosciem :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowicie bawi mnie, gdy widzę tę modę na koszulki z zespołami, o których osoba w nie ubrana nie ma kompletnego pojęcia. Świetny post! Widzę, że mamy podobne zainteresowania. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nigdy jakos za trendami nie biegalam . ;p
    a koszulki z zespołami sama nosilam, ale tylko tych co słuchałam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie koszulki świetnie wyglądają w połączeniu z różnymi ciuchami w stylu rockowym,ale uważam, że powinny one zostać one dla fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz całkowitą rację, mnie też nic tak nie denerwuje jak ludzie, którzy bez namysłu kupują wszystko, co zaserwują im sieciówki, w tym koszulki zespołów.

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy