#01 Bez cenzury- Bycie oryginalnym.Czy to możliwe w dzisiejszym świecie?

Witam wszystkich serdecznie! :)

Przygotowałam post o czymś co warto poruszyć, jest to kwestia, która zastanawia mnie od dobrych dwóch lat. Coraz częściej spotykamy się z wyrażeniem ,,bycie oryginalnym''. Co to tak naprawdę znaczy? Czy w dzisiejszych czasach można być innym od wszystkich? W tej notce będziecie mogli się również dowiedzieć nieco o moich przygodach z tym związanych Zapraszam do czytania :) !

Od kilku dni zastanawiałam się nad tym co zrobić, aby posty ukazywały się regularnie. Wpadłam na całkiem dobry pomysł, przynajmniej taki mi się wydaje. Mianowicie postanowiłam zrobić grafik moich wpisów. Chciałabym aby w ciągu tygodnia ukazywały się 3. Jeden myślę,że w wtorki lub środy(to będzie taka ruchoma data),w piątki i w niedziele. Myślę,że to jest taka wstępna liczba. Gdy będę posiadać dużą ilość czasu to postaram się aby było ich zdecydowanie więcej. Co do informacji, to muszę przyznać,że obiecałam,że pojawi się taki ,,SPECJALNY'' post z okazji 500 wyświetleń. Miał już się pojawić jakiś czas temu, jednak te chwilowe opóźnienie było spowodowane kilkoma sprawami a mianowicie, moją pracą jak i czekaniem na porządny sprzęt do zdjęć. Jednak udało mi się zaopatrzyć w potrzebne mi przedmioty i na dniach powinien się pojawić ten post. Jak można zauważyć pojawiło się już nowe menu, które powinno ułatwić Wam podróżowanie na moim blogu :)



Tylko ja jestem oryginalny!


Dużo osób mówi tak o sobie a w rzeczywistości nie wie czym tak naprawdę jest przymiotnik, którym się określają. Ja określam to jako własny zakątek świata, o którym wie się wszystko, można się z tym utożsamiać. Sprawia to,że w jakimś stopniu czujemy się szczęśliwi. Wiemy,że jest w nas coś niepowtarzalnego, nie chcemy, aby ktoś inny zabrał nam naszą wyjątkowość.


Teraz opowiem trochę o moich spostrzeżeniach jak i przeżyciach.
Jestem raczej osobą, która nie podąża za tłumem, robi wszystko po swojemu, sama dyktuje sobie trendy oraz elementy, którymi kieruje się w życiu. Dlatego zawsze uważałam,że w pewnym stopniu jestem inna od wszystkich. Za czasów gimnazjalnych zauważyłam dziwną przypadłość u moich znajomych. Mianowicie, gdy widzieli u mnie coś,czego nigdzie wcześniej nie spotkali, lub było to mało popularne wtedy spojrzeli na to z pogardą. Jednak kilka tygodni później sami się z tym utożsamiali. Jednym z przykładów może być zespół muzyczny, który zaczął mnie interesować, niedługo po tym kilka dziewczyn zaczęło o nim rozmawiać, wszystkie miały tą samą piosenkę na dzwonku, co jest dla mnie trochę śmieszne bo w ich przypadku był to ich najpopularniejszy singiel. Gdy zaczęłam mówić jakieś słowa, które są dość mało popularne, po jakimś czasie słyszałam je w swoim najbliższym gronie. I takie sytuacje pojawiały się naprawdę często. Z jednej strony jest to dla mnie w jakiś sposób pochwała,że rzeczy , którymi się interesuję zostały jakieś uznanie, jednak nie oszukujmy się. Kto lubi jak inni wszystko od niego kopiują? Wydaje mi się,że nikt. Doskonale zdaję sobie sprawę,że nie jestem jedyną osobą,która słucha danego zespołu, bądź coś posiada. Jednak,żeby tak ,,chamsko'' od kogoś ściągać, to jest czasem nie do zniesienia. Jakby ktoś nie potrafił znaleźć swoich inspiracji, tego co lubił, tylko wiecznie czerpał pomysły od innych.
Ludzie są jak małpy, gdy zauważą,że coś zostało polubione przez innych, przyjęte. Oni od razu chcą posiadać tą samą rzecz. Jest to moim zdaniem śmieszne, bo przecież chyba nie o to tu chodzi. Dzięki temu,że każdy jest inny ludzie mogą
uczyć się od siebie nowych rzeczy, wyciągać wnioski, czerpać inspiracje. Co jakiś czas na ulicy zobaczyć można osoby, podobnie do siebie ubrane. Bo co? Jest to jakiś trend? Moim zdaniem można się stosować do mody. Jednak z umiarem, myślę,że jak każdy wygląda tak samo to na świecie jest mniej zabawy...
Myślę,że w dzisiejszym świecie trudno się wyróżniać z tłumu w taki sposób aby za bardzo nie zwrócić na siebie uwagę. Trzeba pamiętać też,aby nie przesadzić z tą swoją wyjątkowością.

6 komentarze:

  1. W tych czasach jeżeli ktoś próbuje być oryginalnym to za chwilę zostaje wyśmianym. Takie mamy czasy :(
    Napisałam podobny post :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy są na swój sposób oryginalni.
    Mnie denerwują osoby np mające kolorowe włosy i dużo kolczyków, które głoszą, że są inni i oryginalni. Nie że teraz co piąta osoba tak wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma dwóch takich samych osób, więc każdy w jakimś tam stopniu jest oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem jednocześnie trudno i łatwo być oryginalnym. Jeżeli chodzi o sposób bycia, ubieranie się, sprzęt, którego używamy to jest to bardzo trudne. Natomiast jeżeli chodzi o sposób myślenie to jest to z kolei bardzo proste, to większość ludzi myśli bardzo schematycznie, więc kreatywne osoby z nietypowymi zainteresowaniami, łatwo wyróżniają się w tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Tutaj muszę się zgodzić. To co jest widoczne w jakiś sposób dla innych osób z naszego otoczenia może być naśladowane, przez co tracimy na swojej oryginalności, na szczęście nikt nie może zabrać nam naszych myśli, tego co jest w nas. To właśnie czyni nas wyjątkowymi.

      Usuń
  5. Oryginalność jest rzeczą względną, bo każdy z nas na swój sposób jest inny, czyli oryginalny. Z kolei sposoby postępowania są podobne i dlatego mówi się: jesteś taki sam jak... Wszystko tak naprawdę zależy od której strony się na to patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy