TAG Wolałabyś...? + post informacyjny


Witam Was bardzo serdecznie! :)

Dziś przygotowałam ,,Wolałabyś TAG''. W, którym odpowiem na trudne pytania, myślę,że w większości trudno będzie mi się zdecydować. W tym poście chciałabym również Was poinformować o rzeczach, które są ważne jeśli chodzi o mojego bloga i zmiany, które się pojawią. Zapraszam do czytania! :)




1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?

Hmm. Szczerze mówiąc to mogłabym wyjść z domu bez makijażu i z nieułożonymi włosami. Nie była by to dla mnie żadna tragedia. Ale jeśli mam wybór to wolałabym wyjść z nieułożonymi włosami z makijażem.


2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?

Wolałabym aby wypadły mi rzęsy, zawsze mogłabym używać sztucznych rzęs, które swoją drogą dają bardzo ,,lalkowy'' wygląd, co całkiem mi się podoba. A co do brwi to gdyby mi je zgolono to wolałabym ich całkowicie nie mieć niż rysować je kredką...
3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?

Wybrałabym Sephore ze względu na większy asortyment, można by tam było znaleźć nie tylko kosmetyki do makijażu, jak i również perfumy. Także myślę,że to lepsza alternatywa.
4. Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

Zdecydowałabym się na trwałą, wydaje mi się,że loki całkiem nieźle do mnie pasują.

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

Na co dzień nie używam ani tego ani tego. Natomiast gdybym już musiała wybrać, to chyba wolałabym mieć przesadną ilość różu. Zawsze mogłabym powiedzieć,że się zaczerwieniłam. Strasznie mi się nie podoba gdy ktoś ma na sobie za ciemny podkład...

6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?

Przed odpowiedzią na to pytanie musiałam wygooglować sobie frazę ,,MC Hammer''. Bo nie jestem osobą, która siedzi i śledzi każde trendy przewijające się i zmieniające co kilka dni. Nic z tych wyborów mi zbytnio nie odpowiada, ale chyba zdecyduje się na spodnie MC Hammera. Gdyż nie wyobrażam siebie w obcisłych spodniach.
7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

Bardzo nie lubię mocnej opalenizny, sama jestem bardzo blada, co uważam za urocze...
Hmm wybieram dziwnie wyglądającą opaleniznę, myślę,że to mogłoby wyglądać ciekawie i oryginalnie. 
8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

Nienawidzę mieć źle obcięte włosy, to niesamowicie mnie irytuje. Pamiętam jak byłam kiedyś u fryzjera, chciałam mieć grzywkę na bok, a otrzymałam prostą grzywkę, która po jednej stronie schodzi trochę na bok. Nic się nie dało z tym zrobić. Już nigdy więcej nie bywałam u tamtego fryzjera. Dlatego decyduję się na zły kolor włosów, zawsze można byłoby je rozjaśnić, lub zrobić coś aby utrzymać satysfakcjonujący kolor.
9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do YouTube czy Twitter'a?

Nie przepadam zbytnio za tymi portalami, ewentualnie YouTube, na którym oglądam kilka wartościowych kanałów, z których będę mogła się czegoś dowiedzieć, czasem też obejrzę coś z humorem. Co do Twittera to kiedyś posiadałam tam konto, przyznam,że nawet maniaczyłam i mogłam tam siedzieć godzinami. Na chwilę obecną nie mam z nim styczności. Dlatego wolałabym być pozbawiona Twittera.

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?

Tutaj jest mi dość łatwo z dokonaniem wyboru, gdyż pędzli nie używam wcale. Chyba raz użyłam, ale to gdy potrzebowałam bardziej ,,scenicznego'' makijażu. Mascara natomiast jest jednym z trzech kosmetyków, które potrzebuje do wykonania makijażu dlatego też rezygnuję z pędzli.

To już koniec tego TAGU. Nawet nie zauważyłam, a post ten zrobił się taki ,,beauty''. Ale myślę,że taki post od czasu do czasu nie zaszkodzi, prawda? Mam nadzieję,że się Wam spodobał :)
Tymczasem chciałabym poinformować o kilku sprawach związanych z życiem mojego bloga. Po pierwsze: na dniach będę starała się dodać grafik, kiedy będą ukazywać się nowe wpisy. Po drugie: Z okazji 10 obserwujących i ponad 500 wyświetleń szykuję dla Was małą niespodziankę. Bardzo dziękuję za każde wejście, komentarz, za wszelką aktywność na moim blogu, to niesamowicie mnie cieszy! :)

12 komentarze:

  1. To 10 naprawdę trudnych pytań. Z cyklu wybierz mniejsze zło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego tagu, ale w Twoim wykonaniu czytało mi się go całkiem przyjemnie c:
    A bladzi ludzie są super! Sama jestem blada. Jedyny minus to to, że się czerwienię x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam,że nie miałam pojęcia o czym są te pytania, dopiero po napisaniu kilku odpowiedzi zauważyłam,że połowa pytań dotyczy beauty XDD A dziękuję bardzo, to miłe ^^ Tak :3 Zgadzam się, mi wystarczy kilka minut na słońcu i już jestem buraczkiem ;-;

      Usuń
  3. Sympatyczny i pozytywny post - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wszystkie pytania odpowiedziałabym dokładnie tak samo :)

    Zasmuciło mnie tylko to, że musiałaś googlować, kim jest MC Hammer - poczułam się jak stary dziad :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu z facebookowej grupy i muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z wpisem tego typu, ciekawostka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym miała wybrać w punkcie pierwszym to zdecydowanie wyszłabym bez makijażu ale z fryzurą. Uważam, że fryzura to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za horror takie dylematy :P Najbardziej wolałabym mieć ibrwi i rzęsy - jestem do nich dosyć przywiązana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ciężkie pytania. Chociaż często zdarzało mi się wyjść z domu bez jakiegokolwiek makijażu. A włosy tylko przejechane grzebieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre te pytania, zaczęłam nawet sama w myślach odpowiadać. Podoba mi się 8 i miałam już źle je obcięte i miały zły kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy się nawet nie zastanawiałam nad tego typu pytaniami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytania oryginalne. Zazwyczaj te tagi mają bardzo podobny zestaw pytań, a tu coś nowego. :)))

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy