Mój jesienny niezbędnik- Magiczna pora roku w Holandii


Witajcie!

W dzisiejszym poście chciałabym napisać o moim jesiennym niezbędniku czyli rzeczach, bez których nie przetrwam jesieni. Postarałam się również urozmaicić ten post zdjęciami małej wycieczki po mojej najbliższej okolicy. Zapraszam do czytania! :)


Zdaje sobie sprawę z tego,że macie okna  i zauważyliście już dawno,że jest jesień. Jest to oczywista sprawa. Jednak chciałabym napisać tego posta w taki niebanalny sposób, aby trochę Was zaciekawić. Wczoraj byłam na ok 2 godzinnym spacerze podczas którego wykonałam kilka zdjęć, nie są one jakiejś cudownej jakości,ponieważ zostawiłam kabel do zrzucania zdjęć na komputer w Polsce co naprawdę mnie boli. Ogólnie mam kilka nowych pomysłów,które zamierzam wcielić w życie mojego bloga, już niedługo będziecie mogli się o tym przekonać. :) Jeśli chcecie być na bieżąco ze wszystkim co się u mnie dzieje zapraszam TU . Post miał się pojawić wcześniej ale niestety komputer odmawiał mi posłuszeństwa.

Mój jesienny niezbędnik

Herbata: Chyba nie wyobrażam sobie deszczowego wieczoru bez kubka herbaty w dłoni. Najbardziej odpowiada mi Earl Grey. Można stwierdzić,że w pewnym sensie jestem herbato-maniaczką. 

Ocieplacz do dłoni: Jestem osobą, której albo wiecznie jest zimno, albo narzeka na to,że jest jej zbyt ciepło. Dlatego też zakupiłam ocieplacz, nie dość,że wygląda uroczo to jest bardzo przydatny. 


Książki: Nie ma chyba nic przyjemniejszego niż rozkoszowanie się cudowną lekturą podczas gdy na dworze słota. W okresie jesieni najczęściej sięgam po kryminały, ogólnie jest to też mój ulubiony gatunek. Uwielbiam gdy podczas czytania można zadawać sobie pytania, jest w nich tyle tajemniczości. Uwielbiam główkować, staje się to dla mnie niesamowitą atrakcją. Lubię jak coś się dzieje, akcja z strony na stronę brnie do przodu. Nie cierpię kiedy jest totalny postój fabularny. 


Klimatyczny spacer

Jesień jest to pora roku, która powoduje u mnie wiele przemyśleń. Wszystko staje się melancholijne, wraz ze spokojnymi brzmieniami w słuchawkach pokierowałam się w stronę portu aby zaobserwować zmiany zachodzące w przyrodzie. Spacer ten był dla mnie ,,wyjściem do świata'' gdyż przez sześć dni siedziałam jedynie w domu. 

Chciałam się przewietrzyć, sprawić aby moje myśli przybrały inny kształt. Wyszło słońce, odżyłam. Jego promienie sprawiały,że natura przybrała złocistych kolorów, wszystko się mieniło. Z każdą chwilą spędzoną w parku, czułam ogromną nostalgię. Wszystko tak bardzo przypominało mi Polskę...





Dzisiaj troszkę krótszy post, jednak od serca. Mam nadzieję,że Wam się spodobał. Dziękuje Wam z całego serduszka za 450 wejść. Jesteście cudowni!
 A co jest Waszym jesiennym niezbędnikiem?

11 komentarze:

  1. ach Holandia:D piękne miasto! długo tu już mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, całkiem ładnie tutaj :) Hmm myślę,że ok 2,5 miesiąca.

      Usuń
  2. Zazdroszczę! Mieszkałem w Rotterdamie przez pół roku i nie mogę się doczekać, żeby znowu odwiedzić NL!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas przede wszystkim książki, dobry film i jesienne spacery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem uzależniona od herbaty ^^
    Cudowne widoki!

    Mój niezbędnik to kocyk, herbata i książka/ laptop.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jesień ale i na długą zimę - herbata z sokiem malinowym :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. mieszkałam przez kilka lat w Groningen, i jesień to też pora gdy zaczynają się znów pojawiać w sklepach świąteczne wyroby z marcepanem, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W Polsce niestety pada i nici z tej złotej polskiej jesieni... Ale jesień uwielbiam. Czy deszcz, czy słońce to kolorowe liście (nawet te mokre), które pokrywają ulicę tworzą magiczny widok.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zazdroszczę Ci bardzo mieszkania w Holandii! <3
    Mój jesienny niezbędnik jest dokładnie taki sami jak Twój ^-^
    » Chinatsu «

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia...należę do grupy osób, które lubią i to bardzo jesień :) Też mam taki niezbędnik :):):)

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy