#02 Azyl Zainteresowań- Moje rysunki oraz ich historia

Witajcie moi drodzy czytelnicy! :)

Dziś przychodzę do Was z dawką mojej twórczości, miał się początkowo pojawić inny post, jednak w związku z tym,że wczoraj porobiłam kilka zdjęć. Dodaję dziś moje rysunki, mam nadzieję,że Wam się spodobają.



Wszystkie moje prace wstawię tutaj w porządku chronologicznym.Niestety na moje nieszczęście, nie zawsze zapisywałam datę wykonania rysunku, a szkoda. Między niektórymi rysunkami pojawiły się inne, natomiast były one rysowane w szkicowniku dlatego trudno było mi zrobić ich zdjęcia. Zdaje sobie sprawę,że początkowe prace mają wiele błędów, jednak pokazują one postęp jaki u mnie wystąpił.


1.Sowa w stylu geometrycznym

Data wykonania: 27 sierpnia 2014 
Czas wykonywania: ok 1,5 godziny
Technika: Czarny cienkopis.
Inspiracja: Przeglądając zdjęcia na google grafika napotkałam się na kilka ciekawych tatuaży z podobnym designem. Bardzo mi się spodobał dlatego też postanowiłam wykonać rysunek w podobnym stylu. Narysowałam sowę,ponieważ w tamtym czasie bardzo interesowałam się tym ptakiem.





2. Diament

Data wykonania: 13 października 2014 
Czas wykonywania: ok. 1 godzina
Technika: Normalny ołówek HB(był to czas,w którym nie wiedziałam,że istnieją inne twardości ołówków)
Inspiracja: W momencie, kiedy powstawał ten rysunek bardzo lubiłam piosenkę Rihanna-Diamonds . Dlatego też postał diament. Można powiedzieć,że to tej pory uwielbiam motyw minerałów, co widać chociażby po moim nagłówku na blogu.

3.Erza Scarlet- Fairy Tail

Data wykonania: 18 listopada 2014
Czas wykonywania: ok.45 minut
Technika: Cienkopisy+czarna kredka+ ołówek
Inspiracja: Jako iż Fary Tail było moją pierwszą serią anime,którą dano mi zobaczyć(klik aby dowiedzieć się więcej). Zapragnęłam narysować jedną z bohaterek...i tak jakoś powstał ten rysunek.





4.Happy

Data wykonania: 21 stycznia 2015 
Czas wykonywania: 30 minut
Technika: ołówek+kredki ,,Bic''+czarny cienkopis
Inspiracja: Historia wygląda jak w poprzednim rysunku. Zauroczyłam się w jednym ze zwierzątek, które pojawiły się w tym anime dlatego też postanowiłam je narysować.
Postęp: Po tej pracy widać,że powoli zaczynałam próbować coś cieniować.

5.Dziewczyna z blizną

Data wykonania: 5 lutego 2015
Czas wykonywania: ok. 2,5 godzin
Technika: Kredki akwarelowe firmy Koh-i-noor,ołówki różnej twardości również tej samej firmy, oraz chlebowa gumka do mazania.
Inspiracja: Wracając ze szkoły wiatr wiał bardzo mocno, przez co włosy kierowały się na moją twarz, bardzo chciałam,aby jak najszybciej była wiosna.
Postęp: Na tej pracy można zauważyć,że nauczyłam się trochę bardziej łączyć ze sobą kolory kredek, używać gumki do mazania w celu rozcierania ołówka.

6.Junko Enoshima- Danganronpa

Data wykonania: 10 lutego 2015
Czas wykonywania: 3 godziny 
Technika: ołówek+czarna kredka
Inspiracja: Brak
Postęp: Cieniowanie zaczęło pojawiać się we właściwszych miejscach.


7.Sakura Chiyo - Gekkan Shoujo Nozaki-kun

Data wykonania: nieznana
Czas wykonania: ok 2 godzin
Technika: ołówki+czarna kredka
Inspiracja: Brak
Postęp: Elementy ubioru(kokarda na włosach oraz przy marynarce) wyglądają naprawdę dobrze jak na tamtą chwilę mojej przygody z rysowaniem.


8.Orihime Inoue-Bleach

Data wykonania: nieznana
Czas wykonania: 2,5 godzin
Technika: ołówki+czarna kredka
Inspiracja: Chciałam znaleźć postać z anime, która z wyglądu przypominała mnie. Znalazłam Orihime i postanowiłam ją narysować, szkoda tylko,że jeszcze bałam się kolorować moich prac.
Postęp: Cieniowanie marynarki wyszło mi całkiem poprawnie.

9.Shiro- No game no life

Data wykonania: nieznana
Czas wykonywania: 2,45 minut
Technika: ołówki+czarna kredka
Inspiracja: Brak
Postęp: Oczy w końcu zaczęły wyglądać przyzwoicie, włosy nabrały dynamizmu.





10.Touka Kirishima- Tokyo ghoul

Data wykonania: nieznana
Czas wykonywania: 1,30
Technika: ołówki+czarna kredka
Inspiracja: Brak
Postęp: Mimika postaci nabrała emocji.

11. Yuuko- Tasogare Otome x Amnesia

Data wykonania: 25 luty 2015
Czas wykonywania: 1,45 minut
Technika: ołówki+czarna kredka+czerwony żelopis+czerwony cienkopis.
Inspiracja: Brak
Postęp: Cieniowanie włosów.


12.Yuuko-Tasogare Otome x Amnesia

Data wykonania: 5 marca 2015
Czas wykonywania: 2 godziny
Technika: czarna, czerwona kredka+ołówek+czerwony cienkopis
Inspiracja: Moi znajomi powoli zaczynali dowiadywać się,że od czasu do czasu rysuję, jeden z nich poprosił mnie o to abym narysowała Yuuko, tak też zrobiłam, wręczając obrazek zostało stwierdzone,że jest on zbyt ładny i nie może go przyjąć.

13. Śpiący lisek

Data wykonania:19 marca 2015
Czas wykonywania: ok 2 godziny
Technika: Kredki Koh-i-noor
Inspiracja: Postanowiłam narysować lisa, ponieważ jest to jedno z moich ulubionych zwierząt, mogę powiedzieć,że po części się z nim utożsamiam.
Postęp: Użycie kredek, łączenie ich kolorów.


14.Chitoge Kirisaki - Nisekoi

Data wykonania: 21 marca 2015
Czas wykonywania: 4 godziny
Technika: czarny długopis + kredki+ ołówek+żelowe długopisy+cienkopisy
Inspiracja: Brak
Postęp:Użycie kredek, oczy wyglądają naprawdę ładnie,jak ,,żywe''.


15.Tachibana- Angel Beats

Data wykonania: 11 maja 2015
Czas wykonywania: 4,5 godzin
Technika: kredki+ołówek+czarny żelowy długopis
Inspiracja: Wiosna
Postęp: Każdy element rysunku ze sobą współgra,tło jest pełne,zawiera dużo szczegółów. Praca wygląda mniej amatorsko niż pozostałe.


To wszystkie rysunki,które do tej pory wykonałam, myślę,że już niedługo pojawią się tutaj nowe prace. Mam nadzieje,że Wam się spodobają. Z chęcią przyjmę krytykę popartą argumentami. 
A Wy rysujecie? Który rysunek najbardziej Wam się podoba?



16 komentarze:

  1. Urocze prace :) Widać postęp.
    Ja też rysuję, ale moje rysunki są bardzo przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Cieszę się,że jest zauważalny.
      Z chęcią bym je zobaczyła :3

      Usuń
  2. Bardzo ładne prace. Według mnie najlepiej wyszła Chitoge ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3 Tak nieskromnie powiem,że też tak uważam :D

      Usuń
  3. Ślicznie rysujesz, zazdroszczę, bo ja osobiście w tej kwestii jestem "upośledzona". Umiem narysować kwiatka, słoneczko i serduszko. Od zawsze chciałam umieć coś więcej, niestety nie dało rady. Osobiście najbardziej przypadła mi do gustu sowa, ale również kot jest mega słodki. Życzę mnóstwa weny twórczej.
    Pozdrawia Anka
    http://ania9716.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Przez dłuższy czas też miałam takie wrażenie, wykonałam kilka kresek na papierze i sprawiło to,że zostałam wciągnięta w świat rysunku. Miło to słyszeć, dziękuję :) Myślę,że mi się przyda, tym bardziej,że od dłuższego czasu planuje zrobić mały projekt, coś właśnie na styl sówki. Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudowne prace bardzo mi się podobają, widzę bardzo dużo mangi i
    inspiracji z animacji, spodziewam się ze to jedne z twoich ulubionych
    anime racja? sama rysuję postacie które kocham ^^ niestety z tych
    podanych widziałam tylko angel beats, za to na końcówce niemalże się
    popłakałam (wstrzymywałam łzy aż w końcu udało się je zatamować, tak więc
    jedynym anime na którym płakałam pozostało clannad after story) ;)
    sama też trochę rysuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję :)) Zgadza się, można powiedzieć,że w klimatach mangi czuje się najlepiej. Owszem,są to postacie, które w jakiś sposób mnie zauroczyły. Oo coś nas łączy :3 Również uroniłam łezkę na tych seriach, Clannad After Story niemalże cały przepłakałam. Właśnie widziałam, w jednej z Twoich zakładek. Są śliczne, widać,że w jakimś stopniu masz wykształcony swój styl rysowania. Życzę Ci dużo weny ^ Dziękuję Ci bardzo, również Cię pozdrawiam :3

      Usuń
  5. Swietna ta sowa! Uwielbiam rysunki geometryczne! Po prostu bajka!
    Co do innych zdjec widac ze wlozylas pelno serducha i to sie liczy najbardziej! Oby tak dalej, mi sie wszystkie bardzo podobaja <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci niesamowicie :)) Też podoba mi się taki styl, zastanawiam się nad reniferem albo wilkiem w takiej odsłonie. Zgadza się, staram się jak tylko mogę. Cieszy mnie to <3

      Usuń
  6. No, piękne prace. Jak na tak młody wiek, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie nr.1 i nr.7 superr !! :)
    Oby tak dalej :3
    zapraszam tez do mnie ;) http://natipaint.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rysunki, świetnie widać jaki zrobiłaś postęp! Rysuj jak najwięcej możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale postęp zrobiłaś od pierwszego rysunku! Nie mogę się nimi nadziwić są bardzo ładne (:
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy