#01 O tym co mnie denerwuje- Nastoletni internauci

Witam Was bardzo serdecznie!

Dziś chciałabym napisać o kilku typach ludzi, którzy mają jakąś działalność w internecie. Wszystkie te zachowania zauważyłam na portalu społecznościowym ask.fm . Wydaje mi się jednak,że tacy internauci znajdują się wszędzie gdzie tylko można stać się ,,popularnym'' . Zapraszam do czytania! :)


Muszę przyznać,że będzie to taki post o takiej tematyce, w której czuję się najlepiej. Z góry zaznaczam, że nie ma to na celu urażenia innych. Jest to jedynie moje spostrzeżenie. Na szczęście istnieją też normalne osoby, które rzetelnie z ogromną wytrwałością starają się dosięgnąć ,,popularności''. Od razu mówię,że nie przytoczę tutaj o ,,hejterach'' bo wydaje mi się,że każdy wie czym specjalizuje się ta grupa.

Smutne dziewczynki

Jest to chyba rodzaj internautów, który można spotkać wszędzie. Nastolatki, posiadające PRZEWAŻNIE niespełna 14 lat. Piszą o swoim życiu, jakie ono jest smutne, czują się samotne, przestały wierzyć w miłość. Czują się odrzucone przez społeczeństwo. Naprawdę? Jakoś mi się nie wierzy, że tak wiele dziewczyn ma takie okropne życie. Ja rozumiem, raz czy dwa razy można się podzielić z innymi swoim samopoczuciem, nie ma w tym nic złego. Ale,żeby cała działalność w internecie opierała się jedynie na tym? Ja oczywiście nie mówię tutaj o osobach, które rzeczywiście moją mieć depresje, lub jakieś inne choroby. Bo to jest naprawdę przykre i w pełni zdaje sobie sprawę jak to jest z tego trudno wyjść. Jedynie dziwi mnie to,że te dziewczyny myślą sobie,że jeśli napiszą jak im źle w życiu, dostaną kilka komentarzu typu ,, nie martw się moja kochana, wszystko będzie dobrze, to nie twoja wina''. Czy warto udawać kogoś kim się nie jest po to aby zostać dowartościowanym? To jest naprawdę przykre...


Pseudo romantycy

Coraz częściej w internecie można zauważyć grupki chłopaków, którzy piszą o tym jak to bardzo szanują dziewczyny i że nigdy by żadnej nie uderzyli. Skoro rzeczywiście tak jest to chwała im za to, jednak zazwyczaj takie osoby nie mają grosz szacunku,nawet dla samego siebie. Wysyłają spam o treści ,,jesteś najlepsza, powinno być więcej osób takich jak Ty!'' do ok 100 przypadkowych dziewczyn, a one nagle się cieszą jak to bardzo ktoś w tym momencie ich adoruje, gdyby nie miał tych 100000 like to pewnie nawet nie zwróciłyby uwagi.

,,Fejki''

Nie wiem czy tylko mnie to tak irytuje jak osoby dają nie swoje zdjęcie na profilowe/avatara. Ja rozumiem dawanie obrazków, postaci z filmów itp. Ale żeby dodać nie swoje zdjęcie i rozgłaszać innym,że to oni są na danej fotografii. To jest takie żałosne.Przeważnie cała tablica takiej osoby jest zaśmiecona zdjęciami dodawanymi co 10 minut, tylko szkoda,że nie należą do tej osoby. Jak tak bardzo wstydzą się swojej twarzy to mogli już nie dawać żadnego zdjęcia... Myślenie typu ,,dam nie swoje zdjęcie to wtedy ludzie będą mi je lajkować bo ta osoba jest ładna'' jest naprawdę  nieciekawe.

Krytycy

Tutaj może i nie chodzi o ,,hejtowanie'', bo to jest chyba typ użytkowników internetu, którzy wszyscy doskonale znają.
Ja mam na myśli osoby, które krytykują coś, o czym nawet nie mają pojęcia. Wyrażają swoje zdanie w taki sposób aby w oczach innych okazać się mądrzejszymi, ludźmi z większą wiedzą. Specjalnie używając ,,inteligentnych słów''. Osoby takie potrafią wytykać innym błędy, czy to literówka czy nawet przecinek, ale i tak muszą to skomentować.

Mądrzy inaczej

Jest to już ostatnia grupa, którą mam zamiar dziś opisać. Są to osoby, które robią wszystko aby inni myśleli o nich jak najgorzej. Mam tu na myśli, takie odpisywanie od niechcenia. Ktoś zada jakieś pytanie, które wymagało by dłuższej odpowiedzi a oni odpowiadają jednym słowem i to jeszcze takim, które świadczy o ich braku inteligencji. 

To by było na tyle, dzisiejszym wpisem rozpoczynam serię ,,O tym co mnie denerwuje...'' . Mam nadzieje,że ciepło przyjmiecie wpisy tego rodzaju.
Którego typu internautów najbardziej nie lubicie?
Może macie jakieś inne rodzaje, o których nie napisałam. Podzielcie się nimi ze mną :)

8 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że dobrze się czujesz w takiej tematyce, bo widać, że takie posty dobrze Ci wychodzą.
    Ja nie lubię tzw "aniołków", czyli właśnie smutnych dziewczynek, które piszą o swoich nieszczęśliwych miłościach, żałosnym życiu i pokazują zdjęcia swoich pociętych nadgarstków. Nie polecam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo mi miło,że tak uważasz :) Postaram się częściej je pisać.
      Taak to jest naprawdę nie do wytrzymania, niektóre z nich nawet nie ukończyły gimnazjum, więc czy faktycznie ich życie jest tak bardzo skończone...

      Usuń
  2. Blog bardzo profesjonalny ze względu na wygląd jak i charakterystykę pisma :D
    Piszesz ciekawie, na temat, zwięźle i to mi się podoba!
    Takich osób w internecie jest dużo... ja raczej nie mam jednego określonego typu xd

    blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgodzę się co do 'krytyków'. Znaczy, brakuje mi konkretnego przykładu. Napisałaś o wytykaniu małych błędów, ale nie jest to raczej rzecz na której osoba, która te błędy wytyka się nie zna. :)
    Osobiście zastanawia mnie działalność właśnie tych dzieci, które opisują swoje biedne i smutne życie. Przeżyły już przecież tyyyyle prawdziwych miłości w trakcie swoich trzynastu lat życia. :D

    ~Zapraszam do mnie!
    http://kunpowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. sam blog bardzo mi przypadł do gustu także zostawiam obserwację i będę na pewno zaglądać :)

      Usuń
  4. Szczerze jeszcze nie trafiłam, ale na pewno zachowanie młodocianych wynika po prostu z ich nie dojrzałości, a potem wychodzi szydło z worka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem już za stara, żeby zrozumieć i wypowiadać się o nastoletnich internautach ;) Za dziesięć lat będą już zupełnie inaczej patrzeć na życie, a o większości dotychczasowych problemów nie będą nawet pamiętać. Każdy powinien się cieszyć tym co ma w danej chwili, bo na każdym etapie nasze życie jest zupełnie inne. Trzeba się tylko starać, żeby było jak najlepsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z krytykami miałam już sporo doczynienia. Najgorsze jest to, że są ludzie którzy na prawde potrafią się przejąć opinią pseudo-mądrali z internetu i zawieszają działalność blogową nawet jak blog był spoko. :) Ale co tam, żyję się dalej!

    OdpowiedzUsuń

By.EcnelisBlog. Obsługiwane przez usługę Blogger.
♥ Zaobserwuj mojego bloga, jeśli Ci się spodobał
♥ Podaj w komentarzu link do swojego bloga a go odwiedzę
♥Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy